EWP Signature σάλτσα ζυμαρικών με λαχανικά

 

Όσοι με ακολουθείτε κάποιο καιρό στο Instagram, σίγουρα την έχετε δει που τη φτιάχνω ξανά και ξανά. Τρώγεται όλες τις εποχές, με κρύο, με ζέστη, φτιάχνεται γρήγορα και εύκολα (το μόνο ελαφρώς πιο… χρονοβόρο κομμάτι είναι το να κόψεις σε κυβάκια τα λαχανικά) και η αλήθεια είναι πως δεν έχω δει να αφήνει κανέναν ασυγκίνητο.

 

Σπιτική, φρέσκια (κυρίως αν γίνει με εξολοκλήρου φρέσκα λαχανικά), θρεπτική και μια πολύ καλή αφορμή να χρησιμοποιήσουμε/αξιοποιήσουμε λαχανικά που έχουμε στην κουζίνα μας, ανεβάζοντας τη θρεπτική αξία των πιάτων μας και ενισχύοντάς τα με φυτικές ίνες, βιταμίνες και αντιοξειδωτικά. Επίσης μια πολύ καλή πρόταση για να τρώνε και τα παιδιά περισσότερα λαχανικά!

 

Μπορείτε να τη συνδυάσετε ιδανικά με ζυμαρικά ολικής αλέσεως ή οσπρίων/χωρίς γλουτένη (αν για οποιονδήποτε λόγο την αποφεύγετε) και θα έχετε τον απόλυτο γευστικό συνδυασμό. Προαιρετικά ρίξτε από πάνω και το τυρί της αρεσκείας σας, ακόμα και διατροφική μαγιά, και είστε πλήρεις.

 

Τα υλικά που θα χρειαστούμε:

  • 1 κουτάκι (~250 ml) πολτό ντομάτας (μπορείτε κάλλιστα να το αντικαταστήσετε με φρεσκοτριμμένη ντομάτα ή ντοματίνια)
  • 1 κ.σ. πελτέ ντομάτας
  • 1 καρότο
  • 1 κολοκυθάκι
  • ½ χρωματιστή πιπεριά
  • κρεμμύδι & σκόρδο ανάλογα με τα γούστα σας (κανονικά ή σκόνη)
  • αλάτι & πιπέρι
  • ξερό βασιλικό, ξερό θυμάρι, λίγο κουρκουμά και αν σας αρέσει, λίγη κανέλλα
  • 1-2 κ.σ. ελαιόλαδο για το σωτάρισμα

 

Εκτέλεση:

Σε ένα κατσαρολάκι ξεκινάμε με το να σωτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο στο ελαιόλαδο (αν έχουμε χρησιμοποιήσει σκόνη, αυτό γίνεται ελάχιστα γιατί θα κάψουν αμέσως). Προσθέτουμε τα υπόλοιπα λαχανικά μας, κομμένα σε κύβους, για περίπου 2’ ώστε να ‘‘γυαλίσουν’’ όλα μαζί.

Ρίχνουμε 1 κ.σ. πελτέ ντομάτας, ανακατεύουμε με τα λαχανικά και έπειτα ρίχνουμε και τον πολτό ντομάτας μαζί με έξτρα νερό που θα ρίξουμε πρώτα στη συσκευασία του, ώστε να πάρει μαζί και τα υπολείμματα του πολτού (έτσι και ‘‘ξεπλένουμε’’ τη συσκευασία για να την ρίξουμε για ανακύκλωση μετά αλλά και αξιοποιούμε στο έπακρο το υλικό μας).

Τέλος, προσθέτουμε αλάτι, πιπέρι και τα υπόλοιπα μυρωδικά μας, ανακατεύουμε και αφήνουμε να βράσει η σάλτσα μας με κλειστό καπάκι (μπορούμε να ανοίγουμε ανά κάποια λεπτά να ανακατεύουμε και να την τσεκάρουμε κιόλας) για περίπου 10-15’, αναλόγως του πόσο πιο τραγανά ή μαλακά θέλουμε τα λαχανικά μας αλλά και πόσο δεμένη τη σάλτσα μας.

 

Είμαι σίγουρη πως αν τη δοκιμάσετε, θα τη φτιάχνετε και εσείς στο repeat! Θα χαρώ πολύ αν την ανεβάσετε στο Instagram να με κάνετε tag/mention @elenaswellthyproject , αλλά και να μοιραστείτε εδώ κάτω στα σχόλια τις εντυπώσεις σας, τυχόν ερωτήσεις, απορίες, ιδέες, προτάσεις, οτιδήποτε! Προς το παρόν, καλή σας απόλαυση!

 

Με αγάπη,
Έλενα 🙂

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *